Nepravilno sedenje lahko povzroči bolečine, na dolgi rok pa tudi poškodbe različnih delov telesa. Da bi se izognili neprijetnim posledicam nepravilnega sedenja, preberite spodnje nasvete za pravilno sedenje.

  1. Boke potisnite čim bolj proti zadnjemu delu sedala stola. Med sedalom stola in vašimi nogami mora ostati nekaj prostora (z meči se ne smete dotikati sedala stola).
UVI Chair Ideal Seath Depth

2. Naklon naslonjala vašega stola je zelo pomemben. Svetujemo vam, da imate med delom naklon naslonjala nastavljen na med 90° in 100°, med počitkom pa je lahko naklon naslonjala nastavljen do 135°.

UVI Chair Ideal Seat Hight

3. V sedečem položaju mrajo biti noge upognjene pod kotom 90°. Koleno mora biti malenkost nižje kot boki. Sedenje s prekrižanimi nogami  vam odsvetujemo, saj ta položaj zmanjša pretok krvi.

UVI Chair Ideal Seat Hight

4. Obe stopali v celoti postavite na tla. Če do tal ne dosežete, si lahko pomagate s pručko ali podstavkom.

5. Roke usmerite naravnost pred sebe. Ko jih postavite na mizo, morajo v komolcu ustvariti kot med 90° in 120°. Ramena morajo biti pri tem popolnoma sproščena in roke v bližini telesa. Če tega ne zmorete, imate tipkovnico postavljeno predaleč.

6. Računalniški zaslon si nastavite tako, da je vrh zaslona približno 5 centimetrov nad višino vaših oči. Če vaš monitor nastavljanja po višini ne omogoča, si lahko pomagate s knjigami ali ločenimi nosilci za monitorje, ki omogočajo prilagajanje delovnega prostora. Glava mora vedno biti v ravni črti s hrbtenico, kar zmanjša obremenitev vratu.

7. Zapestja morajo biti obrnjena naravnost. Če tega ne zmorete, sta miza ali stol na napačni višini ali je tipkovnica postavljena narobe.

How to position your arm behind computer

8. Tudi najbolj pravilno sedenje ne more preprečiti negativnih posledic sedenja, zato je pomembno, da imate med delom krajše premore in vstanete iz stola.