Med delom najverjetneje nimate veliko časa za rekreacijo in veliko časa presedite za mizo. Toda tudi v tem položaju lahko z nekaj kratkimi vajami poskrbite za vaše sklepe in mišice, brez da se utrudili ali morda vzbujali pozornost v polni pisarni.


Začnimo z vratom:

  • Nagnite glavo na desno stran in se z ušesom dotaknite ramena. Glavo v tem položaju držite nekaj sekund. Vajo ponovite z nagibom glave v levo stran.
  • Za nekaj sekund poglejte preko ramena. Vajo ponovite tudi v drugo stran.
  • Poglejte navzdol in počasi obračajte glavo v obe strani.


Nadaljujemo z rameni:

  • V krožnem gibu vrtite rameni naprej in nazaj.
  • Prepletite prste in dvignite obe roki kar se da visoko, pri čemer naj bodo dlani obrnjene navzgor.


Pripravite zapestja:

  • Iztegnite roko pred  seboj in obrnite dlan navzdol. Z drugo roko potegnite prste navzdol in držite nekaj sekund.
  • Nato prste potegnite navzgor in ponovno vztrajajte nekaj sekund.
  • Postopek nekajkrat ponovite z vsako roko.


Poskrbimo za prekrvavitev in občutek utrujenosti v nogah:

  • Ko sedite v običajnem položaju, dvignite stopalo s prsti navzgor ter peto na tleh in držite nekaj sekund.
  • Dvignite pete in držite prste na tleh.
  • Dvignite nogo in vrtite prste v krožnem gibanju v smeri urinega kazalca in obratno.
  • Dvignite nogi in ju prekrižajte.


Dodajmo še nekaj vaj za osrednji del telesa:

  • Prste obeh rok prepletite za spodnjim delom hrbta in prsni koš potisnite naprej, ter dvignite glavo.
  • Roki ztegnite pred seboj in spustite glavo. Naredite nekaj globokih vdihov.
  • Postavite nogi naravnost na tla, z desno roko primite zadnjo stran stola in zavrtite zgornji del telesa na desno stran, držite nekaj sekund in ponovite na drugi strani.

 

Nasveti za ureditev delovnega prostora:

  • stol, ki nudi oporo vaši hrbtenici,
  • prilagodljiva miza,
  • tipkovnica s podporo za zapestje,
  • aplikacija, ki vas opozori da potrebujete premor,
  • vrč z vodo in aplikacija, ki vas opozori da je čas da spijete kozarec vode,
  • monitor s “flicker free” tehnologijo in filtrom modre svetlobe,
  • nosilci za monitor,
  • slušalke, če veliko časa preživite na telefonu.
UVI Blog Exercise during work